Tisdag

Hej!

Det är så härligt att vakna upp med solen i ansiktet =) Man blir bara att längta till sommaren.

Jag har fått många kommentarer om vad jag gör på dagarna så nu ska jag försöka skriva lite mer om vad gör på dagarna =) Imorse var jag ut med molle på en powerwalk, molle är min hund som är en blandning mellan Shih Tzu och Tibetansk Spaniel. =) Vi var ute och gick i ungefär en timme, så himla skönt att gå i det här vädret jag kan bara gå,gå,gå. ;) Sen kommer min fortsättning på den här dagen att bestå av jobb, jobbar 11-20 idag. =)
Tänkte faktiskt hinna med nu innan jobbet att springa in till GinaTricot och titta på lite saker jag ville ha=) Lite nytt är aldrig fel ;)

Ha en bra dag alla! Och fortsätt gärna skriva kommentarer så försöker jag svara så mycket det bara går. =)

Kisses
josefinclara:

fin blogg, kika in våran!

Alva:

Fin blogg, du som gjort designen? :)

Kommentera inlägget här: