Bloppis

Hej! Nu kommer min första bloppis =)

Vår och höstjacka från Levis. Knappt använd och Strl M.  Startbud: 150:-

Spetsklänning från MQ. Strl 40, men mer som en 38. Startbud 50:-

Kjol från Object. Strl 40. Använg en gång. Startbud 30:-

Kjol från MQ. Strl S. Använd 2 gånger. Startbud 30:-

Eftersom det är första bloppisen jag har, står jag för frakten denna gång. =) Bloppisen håller på fram till Fredag den 2/3 klockan 12.00. Då meddelar jag vilka som vunnit. =)
Ciao
Webbdesign till rimliga priser! | [email protected]:

Tjenare! Är du någon som gillar att variera din design ofta? Kolla då in de designer som jag har på budgivning just nu! Låga startpriser till avancerade designer Vad väntar du på? :D



(Du får mer än gärna radera det här om du inte vill ha sånna här mail. Men det är bästa sättet att komma igång på - enligt mig själv!)

Kram!

emelie carlsson:

har du haft en bra lördagskväll? :)

cherie's välgörenhetsblogg:

vad är det för material på levisjackan ? :)

Maja:

Fin blogg du har! :)

Kommentera inlägget här: