Saturday

Nej!!!!! ag har blivit förkyld igen. Denna vinter tror jag att jag har slagit rekord i hur många gånger man kan bli förkyld under en period.. Jaja iaf så var jag och köpte nya kuddar igår till sovrummet. Kände att jag behöver en förändring hemma...

Jag som alltid ha velat haft modernt hemma har gått och fått en mersmak på lantlig inredning, shabby chic! Riktigt snyggt ju =) Så blir nog att inreda lite mera så nu =)

Nej nu måste jag göra mig i ordning för jobbet. Börjar jobba 9.45 idag. Ha en trevlig dag alla så bloggar jag säkert ikväll oxå =)

Just det, tänkte mig försöka mig på att ha en sån däe bloppis som verkar vara så populärt i var och varannan blogg. =) Lägger nog upp det under helgen så håll utkik =)


Det här var en av de tre kuddar som jag köpte igår =)
På Hemtex finns den och kostade 149:- tror jag =) Riktigt söt <3

Maria - Bloggdesigner:

Spännande med bloppis :))

Kommentera inlägget här: