8e Mars

Längtar så himla mycket till våren och sommaren nu, att få ha ett par fina nätta skor på fötterna istället för dessa klumpiga kängor. Inte för att jag har något emot kängor men man är lite trött på det efter en hel säsong. Tittade runt lite på inernet nu efter lite inspiration till våren. Men finns ju så mycket så man vet inte vad man ska ha ;) Hittade iaf detta som jag tror kan bli riktigt snyggt till sommaren =)


Jag tror att jag har fastnat lite för den här Boho stilen =)

Ett par skor jag verkligen inte kan få nån uppfattnign om är dessa vet onte om jag ska tycka de är snygga eller inte? Vsd tycker ni??

Nej nu ska jag göra mig klar för jobb, blir ett lite kortare pass idag. Bara 15-20 =) Sen blir det hem och titta på Revenge, älskar verkligen den serien.

xoxo

Kommentera inlägget här: