Lördag

God morgon finisar! Vaknade upp av att det inte alls var lika fint väder som de hade lovat för helgen :( men får hoppas att det kanske kommer senare. I helgen blir det jobb för min del. Vad ska ni göra i helgen? Åh jag har hittat så underbara saker på zara som jag såg på nätet. Blir nog kanske att klicka hem dem ikväll :) lägger upp ett kollage av bilder när jag kommer hem från jobbet ikväll :) ha en trevlig dag alla!

SARA'S HEMLIGHETER:

I min blogg skriver jag om saker jag varit med om, med målet att nå ut till andra i samma situation. Jag skriver bland annat om hur jag under två års tid (från när jag var tretton till jag var femton) blev våldtagen av en person som stod mig väldigt nära. Anledningen till att jag skickar den här kommentaren till dig är för att jag vill sprida min blogg så mycket som möjligt, alltid hjälper det någon!

Ha en bra helg! <3

Annika:

Fin blogg :)

Kommentera inlägget här: