Måndag

Usscch fy!! Gissa vad jag vaknade till idag? Snökaos =( Jag som verkligen trodde att våren var här på riktigt nu. Men förhoppningsvis försvinner det snabbt nu och solen kommer tillbaka snart.
I helgen har jag jobbat och mest tagit det lugnt =) Idag ska jag bara jobba ett kort pass ikväll och imorn e jag ledig =) Så imorn tror jag tusan det blir lite träning =) Var länge sen nu då man har varit sjuk fram och tillbaka. Vad har ni gjort i helgen?
Åh jag har precis kommit på att jag skulle vilja ha en rosa klänning i neon på mig under påsk. Jag har däremot inte hittat någon nånstans som jag tyckt om =( Någon som har något bra tips??

Puss
Therese:

Sv: haha jaså från Uppsala då och Salabacke då kanske??? :D

Jenny Gunnarsons tankar, foton & musik:

vill inte ha mer snö;(

Therese:

Sv: Haha jaså då kanske vi bor på samma gata också om du känner igen dig :D

Apelgatan??

Kommentera inlägget här: